Pomagamy w uzyskaniu odszkodowania dla poszkodowanych Prosumentów oraz przywróceniu ich mikroinstalacji fotowoltaicznych do poprawnego stanu funkcjonalnego na koszt wykonawcy
Audyty
reklamacyjne
Przeprowadzamy na rzecz Prosumentów techniczno-prawne Audyty reklamacyjne instalacji fotowoltaicznych które nie działają poprawnie. Zamawiasz Audytora reklamacyjnego, który przyjeżdża do Ciebie w celu spisania Formularza reklamacyjnego, pobrania niezbędnych załączników i pełnomocnictwa oraz opisania usterek mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Ekspertyzy
reklamacyjne
Na podstawie Audytu reklamacyjnego instalacji fotowoltaicznej przeprowadzimy kompleksową analizę techniczno-prawną dokumentacji oraz danych eksploatacyjnych i diagnozujemy wszelkie przyczyny usterek. Otrzymasz dokument, podpisany przez osobę z uprawnieniami zawodowymi w którym wskażemy sposób usunięcia awarii mikroinstalacji na koszt jej wykonawcy.
Postępowania reklamacyjne
Ekspertyzę reklamacyjną wyślemy Wykonawcy Twojej mikroinstalacji fotowoltaicznej z formalnym wezwaniem do usunięcia w ciągu 21 dni wszystkich usterek w niej wykazanych. Przyjedzie do Ciebie ekipa serwisowa podwykonawcy i na własny koszt usunie usterki. Wystąpimy do wykonawcy o zwrócenie Tobie kosztów Ekspertyzy. Wobec opornych wykonawców zastosujemy środki procesowe.
Jedynym na polskim rynku wsparciem dla pokrzywdzonych Prosumentów
Jaka wizja nam przyświeca?
Centrum Pokrzywdzonych Prosumentów powstało w odpowiedzi na masowe skargi Prosumentów, których mikroinstalacje fotowoltaiczne nie produkują wystarczającej ilości energii elektrycznej. Naszym celem jest by wszystkie mikroinstalacje fotowoltaiczne były produktywne i służyły Prosumentom przez długie lata. Obsługujemy Prosumentów, którzy zawarli umowy ze wszystkimi Wykonawcami.
ZAMÓW EKSPERTYZĘ104
Zrealizowane Ekspertyzy
149
Przeprowadzonych Analiz
16
Wygranych procesów
2477
Obsługiwanych Gmin
Jak to działa?
Opisz Usterkę
Zgłoś nam e-mailem usterkę Twojej mikroinstalacji fotowoltaicznej. Napisz w 3 zdaniach jakie są jej objawy, np. fotowoltaika produkuje o 40% za mało energii lub falownik wyłącza się w godzinach szczytu. Podaj swój numer telefonu, adres e-mail oraz kod pocztowy i miejscowość.
Przygotuj Załączniki
Skompletuj zawczasu wszystkie dokumenty, które podpisałeś z Wykonawcą Twojej mikroinstalacji fotowoltaicznej. Szczególnie potrzebujemy czytelnej fotokopii lub PDF formularza audytowego, umowy z OWU, projektu mikroinstalacji, protokołu odbioru i faktury za okres przed i po montażu fotowoltaiki.
Zrób Zdjęcia
Wykonaj zdjęcia pokazujące awarię Twojej mikroinstalacji. Sfotografuj moduły i skrzynki przy otwartych drzwiczkach. Zrób zdjęcia falownika. Pamiętaj o dobrej rozdzielczości wszystkich zdjęć. Jeżeli nie chcesz samodzielnie robić zdjęć lub nie masz na to czasu, wówczas wezwij naszego Audytora.
Awarie Cykliczne
Jeżeli np. błąd falownika pojawia się cyklicznie to poczekaj do momentu jego wystąpienia i wówczas zrób czytelne zdjęcie. Im więcej ważnych danych nam przekażesz, tym szybciej otrzymasz ekspertyzę mikroinstalacji. Jeżeli nie chcesz samodzielnie kompletować załączników, wówczas poczekaj na Audytora, który zrobi to za Ciebie.
Poczekaj na Audytora
Audytor przyjedzie do Ciebie i przeprowadzi Audyt reklamacyjny. Zrobi zdjęcia, spisze Formularz, pobierze załączniki i opisze usterki. Zawrze z Tobą umowę ekspertyzy reklamacyjnej. Pamiętaj, by nic przed Audytorem nie ukrywać, ani nie wprowadzać go w błąd. Możemy Ci pomóc tylko wtedy, gdy jesteś z nami szczery.
Pobierz Ekspertyzę
W ciągu 3 dni od wpłaty zadatku otrzymasz na e-mail dedykowaną Tobie Ekspertyzę reklamacyjną oraz fakturę. Po zapłaceniu za usługę wyślemy do wykonawcy Twojej mikroinstalacji formalno-prawne wezwanie do usunięcia wad mikroinstalacji z klauzulą wykonalności. Przygotuj się na wizytę ekipy serwisowej.
Zaufaj naszemu doświadczeniu prawnemu i technicznemu
Możesz do nas zawsze napisać
kontakt@pokrzywdzony-prosument.pl
Zobacz co o nas napisali:
Instalacja ewidentnie produkowała za mało prądu. Firma wykonująca nie reagowała na reklamacje. Dopiero gdy przekazaliśmy sprawę Centrum Pokrzywdzonych Prosumentów przyjechali monterzy i na własny koszt dokonali napraw.
Nie mogłam się doprosić poprawek fotoinstalacji. Wyświetlacz falownika pokazywał za małą moc. Wykonawca odrzucał reklamacje i nie odbierał telefonów. Poprosiłam Centrum Pokrzywdzonych Prosumentów o pomoc. Dziś wszystko działa.
Panele na dachu myjni zostały podłączone niepoprawnie. W jednym ciągu było za mało modułów. Wykonawca upierał się, że wszystko jest dobrze. Poprosiłem o pomoc CPP. Wystąpili w moim imieniu do montażystów i wszystko naprawili.
Falownik ciągle zgłaszał błędy. Przez niedziałającą instalację traciliśmy pieniądze i czas. Po otrzymaniu pierwszej faktury za usługi kompleksowe byliśmy zrozpaczeni. Centrum Pokrzywdzonych Prosumentów znalazło przyczynę awarii.